Cvičení na klouby a páteř

Bolí vás dlouho záda? Přijďte mezi nás. Protahovací cviky na páteř prokládáme cviky z Qigongu, Lujongu a jógy.
 

Cvičí se naboso.

Současný životní styl nám přináší bolesti páteře, ztuhlost a neohebnost kloubů. Ve starých civilizacích pěstovali lidé zdravé tělo jako sídlo zdravého ducha. Základem cvičení je dobrá nálada a představa, že jsme mladí, krásní, úspěšní a všechno dokážeme.

Cvičební sestava má přispět k rozhýbání všech obratlů páteře a kloubů. Při pravidelném cvičení se docílí odbourání výrůstků na kostech, zacelení prasklin, zkrátka se stav našeho nosného aparátu navrátí ke zdraví. Kdo nevěří, ať to vyzkouší.

Nejtvrdší částí našeho těla je kostra. Jednotlivé kosti jsou k sobě připojeny klouby. Životní styl, stres a strava způsobuje, že některé klouby téměř nepoužíváme, jiné extrémně přetěžujeme. Překyselené prostředí tělo neutralizuje tvorbou solí, které není schopno v takové míře

vyloučit ledvinami, a tak je ukládá do částí těla málo používaných. Na kostech se tvoří výrůstky, tvrdnou a vržou nám klouby, šlachy a vazy přestávají být pružné. Nejsmutnější na tom je, že tyto projevy přestávají být známkou stáří. Stále častěji se setkávám s velmi mladými lidmi i teenagery, které bolí kolena nebo páteř.

Mentálně si do kostí, šlach a vazů ukládáme dlouhodobé stresové zátěže - ztrátu sebeúcty.

Cílem cvičení je rozhýbat všechna kloubní spojení, rozlámat soli, které jsme si uložili na kostech, v kloubních pouzdrech a uvolnit dráhy pro správný průchod čchi. Cvičení prováděné 3x týdně postačí k udržení pružného pohybového aparátu. Zkušenosti z praxe ukazují, že tímto cvičením lze odstranit problémy s ploténkami, zacelit prasklý obratel, zprůchodnit míšní kanál a odstranit problémy s končetinami - brnění, necitlivost.  

Anketa

Odkud jste se o nás dozvěděli?

z internetu 851 57%
od známého 543 36%

Celkový počet hlasů: 1490